Posts

Showing posts from April, 2013

“BEN ASHAARI dan WEECLICKS “

Image
Assalammualaikum Salam Sejahtera


“BEN ASHAARI dan WEECLICKS “ 

KENAPAKAH ANDA NAK MENJANA PENDAPATAN MELALUI  INTERNET INI ?


Setelah berpikir panjang, saya fikir saya perlu menjana pendapatan melalui internet sebab saya ingin menyambung pelajaran saya setelah selesai peperiksaan SPM hujung tahun ini. Walaupun jumlahnya agak sedikit, sekurang-kurangnya ia dapat membantu saya ketika saya memerlukan. Pada mulanya agak payah juga untuk saya jana pendapatan melalu internet ini. Tapi bila saya baca pengalaman rakan-rakan blog yg ada pendapatan melalui internet ini, saya yakin yg saya perlu jana pendapatan selain menaip.



Tamat pada jam 5 petang 20 April 2013


Yang  Benar Nurul Filzah



Thanks SWM

Image
SALAM.

Hari tu ada gosip dengan kengkawan kat dalam kelass. *Opps kita bukan bergosip pasal retisss okayh ! Tetiba terbukaklah cerita pasal tong sampah. Tong sampah pun jadiklah ekk. Biasalah, isu-isu semasa pun kak jemah ni kena amik tahu. kalau tak, ibarat katak duk bawah tempurunglah jawabnya.

Mariah: Pija, rumah awak ada dapat tong sampah free tak ? Kita: Ehh, takde dapat pun. Bila masa pulak dapat tong sampah free nie?  Mariah: Laaaa, takde ker ? Taman kita dapat. Kita: Ehh, tak aci cenggini. Nnti balik kita tnya ayah kita..

**Bila kat rumah **
Kita: Ayah, taman kita takde dapat tong sampah free ker ?  Ayah: Entahlah. Kita: Jadi ayah tahulah ada dapat tongsampah free tu ? Ayah: Tahulah. Mungkin dyeorang ikut giliran kot. Kita: Eh, boleh pulak macam tu.


Dua hari lepas ada dapat borang untuk ambil tongsampah free. Akhirnya ! Dapat jugak . So, tadik pergilah teman ibu ambil tong sampah kat taman depan taman kita. Carik punya carik, jumpalah lokasinya. Lepas tuh tengok, pehhhhh. Ramai orang se…

JOM : Senyum

Image
Salam.


Senyumlah meskipun dirimu dihina.
Senyumlah dengan keikhlasan
Senyumlah dengan mereka 

SENYUM 
^__^


SINI .. 







Sumber : Far to the East.blogspot.com