Posts

Showing posts from March, 2013

1313 --> Happy Birthday Nurul Filzah

Image
Salam.


Allah Selamatkan Nurul Allah selamatkan Nurul Allah selamatkan Nurul Filzah Allah selamatkan Nurul.
Alhamdulillah, pada hari Jumaat yang penuh dengan berkat ni, Allah masih panjangkan umur aku yg kini sudah masuk angka 17. Angka semakin meningkat woo. Malam tadi tidur lambat, tengok tb dengan ibu. Tiba-tiba ibu nyanyi, happy birthday to kakak, happy birthday to kakak, happy birthday to kakak, happy birthday to you.. Peh, rasa bahagia sangat. Tidur pun happy jer. 


Pastuh bangun sbb nak pi sekolah. tengah siap-siap adek-adek kita ketuk pintu bilik. Kita pun bukak , pastuh dia nyanyi sama macam ibu kita nyanyi. Ya Allah bahagia terasa. Hanya Allah jer tahu. Tiba-tiba Adek kita, Chacha ngn Pawi bagi kotak limau yang penuh dengan tulisan cina tu. Kita pun cakap, eh kotak hape nie. Diorang cakap nie adiah dari chacha dgn pawi. Kak Jah amek la. Pastuh masa nak pi sekolah, kita tanya ibu, "Ibu, chacha dgn pawi bagi hadiah tuh guna duit ibu ke ? " Ibu jawab, "taklah. Diorang …